تبلیغات

سئو سایت را می توان به چند بخش تقسیم کرد که تولید محتوا یکتا و اثربخش یکی از مهم ترین قسمت های آن می باشد.
مزایای محتوای اصیل و منحصر به فرد به دو صورت می باشد:
1. محتوای اصیل باعث می شود تجربه کاربری بسیار خوبی شکل بگیرد
2. محتوای اصیل باعث می شود که موتورهای جستجو مجبور نشوند که بین صفحه های مختلف از سایت شما که محتوای مشابه دارند، یک مورد را انتخاب کنند.

در هر صورت، زمانی که محتوا به صورت تصادفی و یا به عمد تکرار می شود، موتورهای جستجو گول نمی خورند و ممکن است که سایت را بر همین اساس جریمه کنند و رتبه بندی اش را کاهش دهند. متاسفانه، بسیاری از کسب و کار ها معمولا محتوای تکراری را منتشر می کنند بدون این که آگاه باشند که چه اشتباهی انجام می دهند.
به همین دلیل، ارزیابی سایت شما با ابزار بررسی محتوای تکراری، اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا به شما کمک می کند تا محتوای تکراری را در وبسایت خودتان شناسایی کرده و آن ها را جایگزین کنید.

تاثیر محتوای تکراری بر سئو,تشخصی محتوای کپی در گوگل,محتوای تکراری

این مقاله به شما کمک می کند تا متوجه شوید محتوای تکراری چیست، و سپس گام هایی را به شما معرفی می کنیم که می توانید با استفاده از آن ها مطمئن شوید که محتوای تکراری باعث شکل گیری مشکل در فعالیت های سئو شما نمی شود.

گوگل محتوای کپی شده را چطور تعریف می کند؟

محتوای تکراری توسط گوگل به عنوان محتوایی تعریف شده است که «در دامنه های مختلف وجود دارد که یا به صورت کامل با محتوای دیگری تطابق داشته و یا به حد زیادی نسبت به آن تشابه دارد.» 
محتوایی که مطابق با این توصیف باشد ممکن است در صفحات مختلف در یک وبسایت و یا بین وبسایت های مختلف تکرار شده باشد. جاهای رایجی که این محتوای تکراری ممکن است پنهان شده باشد شامل کپی های تکراری در صفحه های فرود یا پست های وبلاگ، و یا نواحی دیگر مانند متاهای توضیحات باشد که در کد های صفحه وبسایت تکرار می شوند و شناسایی آن ها دشوار تر می باشد.


محتوای تکراری ممکن است به صورت سهوی به روش های مختلف ایجاد شود؛ مثلا ممکن است شما خیلی ساده یک محتوای موجود را اشتباهی دوباره پست کنید و کاری کنید که محتوای این صفحه از طریق URL های مختلف در دسترس باشد.


زمانی که بازدید کننده ها به صفحه شما می آیند و می خواهند محتوایی که شما جدیدا پست کرده اید را مطالعه کنند، متوجه می شوند که قبلا این محتوا را خوانده اند و همین موضوع باعث کاهش اعتماد آن ها نسبت به سایت شده و احتمالا آن ها دیگر در آینده از محتوای شما استفاده نمی کنند. موتورهای جستجو هم وقتی که با صفحه های مختلف با محتوای مشابه یا عینا تکراری رو به رو می شوند، گیج می شوند و حتی گاهی با جریمه سایت و کاهش رتبه بندی اش، نسبت به آن پاسخ می دهند.
در عین حال، سایت هایی وجود دارد که با اهداف شوم محتوای تکراری را منتشر می کنند، محتوا را از سایت های دیگری که متعلق به آن ها نیست سرقت می کنند و یا برای بازی دادن الگوریتم های موتور جستجو، به عمد محتوای تکراری را منتشر می کنند تا در زمینه سئو به موفقیت برسند.


همچنین سناریو هایی نیز وجود دارد که بازنویسی محتوا موجود قابل قبول است، مثلا پست های مهمان، محتوای هم نشری، تغییرات عمدی بر روی نسخه اصلی و موارد دیگر. این تکنیک ها فقط باید بر اساس اهداف درستی انجام شود که به موتورهای جستجو کمک کند تا درک کنند که این محتوا، بر اساس هدف خاصی بازنویسی شده است (که در قسمت زیر این موارد توضیح داده شده است).

یک ابزار بررسی خودکار محتوای تکراری می تواند خیلی سریع و راحت به شما کمک کند که این محتوا در کجای وبسایت شما وجود دارد، حتی در صورتی که در کدهای سایت مخفی شده باشد. این ابزار می تواند هر URL و متاهای توضیحاتی که شامل محتوای تکراری هستند را نشان بدهد تا شما بتوانید این مشکلات را به راحتی رفع کنید.
در حالی که بیشتر این محتوا باید حذف شود و یا نسخه اصلی به عنوان جایگزین اضافه شود، چند روش دیگر نیز وجود دارد که شاید برای شما مفید باشد.

نحوه بررسی محتوای تکراری

1. استفاده از تگ  <rel=canonical <link

تگ canonical می تواند به موتور جستجو بگوید که کدام URL خاص باید به عنوان نسخه اصلی صفحه در نظر گرفته شود، ازین رو باعث می شود هیچ ابهامی برای موتور جستجو از نظر محتوای تکراری باقی نماند.

2. استفاده از ریدایرکت 301

این روش، یک روش ساده و مطابق با میل موتور جستجو می باشد که باعث می شود وقتی لازم است صفحه تکراری حذف شود، بازدید کننده ها به URL صحیح ارسال شوند.

3. استفاده از تگ های متا “noindex”

این روش به سادگی به موتورهای جستجو می گوید که صفحه ای را ایندکس نکند که این موضوع در شرایط خاص می تواند خیلی مفید باشد.

4. استفاده از ابزار Google’s URL Parameters

این ابزار به شما کمک می کند به گوگل بگویید که صفحه هایی که پارامتر خاصی دارند را کراول نکند. این روش می تواند در صورتی مفید باشد که سایت شما از پارامتر هایی استفاده می کند تا محتوایی را به کاربر ارائه کند که بیشتر محتوای مشابهی دارند اما تغییرات فرعی در آن ایجاد شده است (مثلا تغییرات در تیتر ها، رنگ و غیره). این ابزار باعث می شود گوگل بداند که شما به عمد از محتوای تکراری استفاده کرده اید و نباید این صفحه ها به هدف سئو، در نظر گرفته شوند.

محتوای تکراری در سئو,محتوای کپی,محتوای کپی شده

با ارزیابی سایت به صورت فعال از نظر محتوای تکراری و رفع مشکلات، شما می توانید نه فقط از نظر رتبه بندی صفحه های سایت خودتان بهبود پیدا کنید بلکه همچنین باید مطمئن شوید که بازدید کننده های شما همیشه به سمت محتوای مفیدی هدایت می شوند که باعث می شود باز هم آن ها از محتوای شما استفاده کنند.
امیدواریم که شما توانسته باشید نکات مفیدی در رابطه با محتوای تکراری رسیده باشید. حتما نظرات خودتان را با ما هم در میان بگذارید.

+ نوشته شده توسط Fnazari در دوشنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۵ قبل از ظهر، بدون بازدید ، بدون دیدگاه
برچسب‌ها: آموزش سئو، سئو سایت، آموزش تولید محتوا، آموزش ایمیل مارکتینگ، نیوسئو
ده نکته افزایش سرعت ایندکس مطالب در گوگل

به یکی دیگر از قسمت های جذاب آموزش سئو خوش آمدید. در این آموزش ما می خواهیم در رابطه با ده نکته برایایندکس و رتبه بندی سریع تر محتوای جدید، صحبت کنیم.

در سئو سایت، سرعت به عنوان یک مزیت رقابتی در نظر گرفته می شود. زمانی که شما محتوای جدیدی را منتشر می کنید، دوست دارید در سریع ترین زمان ممکن در نتایج جستجو رتبه بندی شود تا کاربران آن را پیدا کنند. خوشبختانه، نکات و ترفندهایی در جعبه ابزار سئو وجود دارد که به شما کمک می کند تا به این هدف برسید. پس با ما همراه باشید!

 ادامه …
+ نوشته شده توسط Fnazari در سه شنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۹:۴۷ قبل از ظهر، بدون بازدید ، بدون دیدگاه
برچسب‌ها: آموزش سئو، سئو سایت، آموزش تولید محتوا، آموزش ایمیل مارکتینگ
لینک داخلی، لینکی است که یکی از صفحات وب سایت تان را به صفحه ای دیگر از وب سایت تان متصل می کند.  ادامه …
+ نوشته شده توسط Fnazari در شنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۴:۱۸ بعد از ظهر، ۷ بازدید ، بدون دیدگاه
با بهترین جایگزین های تلگرام آشنا شوید

برنامه شبیه تلگرام چیست؟ این سوالی است که این روزها بسیاری از افرادی که در زمینه کسب و کار اینترنتی کار می کنند و با از تلگرام به عنوان یک پیام رسان شخصی و قوی استفاده می کنند از مشاورین این عرصه می پرسند.

در ادامه قصد دارم حاصل بررسی های تیم نیوسئو رو در این زمینه ارائه کنم:

در حال حاظر برنامه های زیادی در ایران و جهان وجود دارد که می شود به جای تلگرام از آن استفاده کرد. برنامه هایی که برخی از آن ها نسبت به تلگرام مزایایی دارند و برخی هم ضعیف تر هستند. پیام رسان ها امروزه در تمام دنیا تقش بسیار پر رنگی را ایفا می کنند. حال سوال این است که چه پیام رسانی در ایران ممکن است جایگزین تلگرام شود؟

آیا یک برنامه مشابه تلگرام حتما باید تمام ویژگی های آن را داشته باشد؟ اگر خودم را جای شما بگذارم این گونه سوال می پرسم: آیا تلگرام هم از ابتدا این همه امکانات داشت یا کم کم و با نیازسنجی کاربرانش به یکی از برترین پیام رسان های دنیا تبدیل شد؟

با نیوسئو همراه باشید تا بهترین برنامه جایگزین تلگرام را به شما معرفی کنم. البته انتخاب با شماست. من تعداد زیادی اپلیکیشن پیام رسان را معرفی می کنم و انتخاب را به عهده خود شما می گذارم.

پیام رسان جایگزین تلگرام در ایران قطعا باید نیازهای شما کاربران عزیز را به بهترین شکل و با بیشترین سرعت ممکن فراهم کند و این مهم به ایرانی بودن یا خارجی بودن آن پیام رسان مربوط نخواهد شد.

همانطور که گفتم برنامه های مشابه تلگرام بسیار زیاد هستند و من سعی می کنم کم کم بهترین های آن ها را در این مقاله که در نیوسئو نیز منتشر شده است معرفی کنم تا شما براساس نیازهای خود بهترین را انتخاب کنید.

هیچ کس شمارا اجبار نکرده است، یادتان باشد! انتخاب با شماست ولی لطفا بهترین انتخاب را داشته باشد. اینکه بهترین برنامه شبیه تلگرام و یا حتی بهتر از تلگرام را انتخاب کنید قطعا اتفاقات خوبی را برای همه ما رقم خواهد زد.

  1. پیام رسان الو شرکت گوگل

یکی از نرم افزارهای مشابه تلگرام پیام رسان الو از شرکت گوگل است. حدود دو سال پیش بود که شرکت گوگل اپلیکیشن جدیدی را به نام Allo معرفی کرد. در واقع این نرم افزار شبیه تلگرام به نوعی جایگزین Hangouts به‌حساب می‌آید و با یک رابط کاربری جدید و بسیار ساده عرضه شده است. البته در گوگل الو خبری از کانال نیست اما دیگر قابلیت‌های متداول در پیام‌رسان‌ها مانند ساختن گروه، استفاده از استیکر و مکالمه با امنیت بالا در آن گنجانده شده است. همچنین دستیار صوتی گوگل نیز در گوگل الو نقش زیادی را ایفا می‌کند که در واقع مهمترین ویژگی این پیام رسان است. در حین مکالمه با دوستانتان می‌توانید پای گوگل اسیستنت یا همان دستیار صوتی گوگل را نیز به صحبت باز کرده و از او سوالات مختلفی را بپرسید. همچنین با صدا کردن Google Assistant با شناسه @Google می‌توانید به انجام بازی، مشاعره و … با دستیار صوتی گوگل بپردازید و ساعت ها سرگرم باشد. همانطور که متوجه شدید این اپ امکانات بیشتری از تلگرام دارد و البته کاستی هایی هم دارد که باید به آن در زمان انتخاب دفت کنید.

آیا این برنامه شبیه تلگرام است؟!!!

ضمنا در نظر داشته باشید که گوگل الو برای هر دو پلتفرم اندروید و آی‌او‌اس عرضه شده و امکان استفاده تحت وب نیز وجود دارد.

  1. پیام رسان ایرانی سروش

برنامه ایرانی جایگزین تلگرام به نظر بسیاری از کارشناسان و اهل رسانه، اپلیکیشن ایرانی سروش است. این اپ در حال حاظر پرطرفدارترین یا بهتر بگم، پردانلودترین پیام رسانی ایرانی است.

از جمله امکانات خاص این پیام رسان می توان به سرویس آب و هوا، ایجاد کانال های تعاملی و انواع نظرسنجی، خرید شارژ آسان، گفت و گوی فردی و گروهی، پرداخت قبوض، تماس صوتی رایگان

جایگزین ایرانی تلگرام برای بسیاری از افراد دغدغه هایی را ایجاد کرده است که سروش اعلام کرده است در صورت مهاجرت از تلگرام، محتواهای مهمی که آنجا داریم را به راحتی می‌توانیم با استفاده از ربات انتقال، از تلگرام به سروش منتقل و آرشیو کنیم.

  1. پیام رسان لاین

یکی دیگر از برنامه های مشابه تلگرام پیام رسان LINE است. اپلیکیشن‌ لاین قطعا یکی از معروف‌ ترین پیام‌ رسان‌ های جهان است که در کشور ما کمتر شناخته شده و البته در حال حاظر به دلیل برخی مسائل از google play هم حذف شده است. با استفاده از Line  می‌توانید با دوستان خود چت کنید و یا با آنها تماس صوتی و تصویری برقرار کنید. بسته‌ های استیکر جذاب و بازی‌ های دو نفره از دیگر امکانات خاص و منحصربفرد لاین می باشد. در لاین می‌توانید پیام‌ های مورد علاقه خود را در پوشه مجزا ذخیره کنید و در بخش تایم لاین، تصاویر و نوشته‌ هایی که دوستانتان به اشتراک گذاشته‌اند را ببینید.

شاید انتخاب لاین به عنوان جایگزین تلگرام زیاد مناسب نباشد، چراکه امکانات زیادی در تلگرام هست که در لاین نیست و البته بالعکس. در واقع این برنامه مشابه تلگرام نیست بلکه مکمل تلگرام است.

پیام رسان Line ضمن اینکه بر روی گوشی‌های آیفون، ویندوزفون و اندرویدی امکان استفاده و نصب دارد، نسخی هم برای سیستم عامل ویندزو و مک در اختیار کاربرانش قرار داده است.

امیدوارم که توضیحاتم جامع و کامل بوده باشه – با احترام نیوسئو

 

+ نوشته شده توسط Fnazari در چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱:۰۷ بعد از ظهر، ۳۴ بازدید ، بدون دیدگاه

استفاده از فونت آیکن,افزایش سرعت بارگذاری صفحات,بهترین فرمت عکس برای سایتبهینه سازی تصاویر برای موبایل، بر روی افزایش سرعت بارگزاری سایت در تلفن های همراه تاثیر مستقیم دارد. دوستان عزیزم، شما با آموزش سئو تصاویر که بخشی از آن در مقاله گذشته مطرح شد به راحتی میتوانید موجب افزایش ترافیک سایت خود شوید. در این مقاله به بررسی فرمت تصاویر می پردازیم و چند تکنیک طراحی سایت برای افزایش سرعت بارگزاری صفحه معرفی می کنیم.

چه کسانی از تصاویر رسپانسیو استفاده می کنند؟

جستجویی در کدنویستی وب سایت های اصلی مانند Amazon ،Facebook و BBC نشان می دهد که هیچکدام هنوز از عنصر picture (که در کتاب آموزش سئو توضیح داده شد) برای ارائه تصاویر ریسپانسیو استفاده نمی کنند.

آیا انجام چنین کاری برای این وب سایت ها سودمند است؟ ارائه تصاویر مختلف برای هر پلتفرم، چند مزیت در بر دارد:

  • به وب سایت امکان نمایش تصاویر بزرگتر و با رزولوشن بالاتر را در دسکتاپ می دهد.
  • اندازه تصاویر و وزن کلی صفحه را کاهش می دهد و به همین جهت نیز باعث افزایش سرعت بارگذاری صفحات در موبایل می شود.
  • به سایت موبایلی امکان نمایش تصاویر زوم شده را می دهد. (به تصویر crop شده سگ در پایین توجه کنید).
  • خرده فروشان می توانند تصاویر Hero موبایل فرندلی را بر روی موبایل نمایش دهند و بر روی نمایشگر های بزرگ هم اندازه های طبیعی تصاویر را نمایش دهند.

استفاده از فونت آیکن,افزایش سرعت بارگذاری صفحات,بهترین فرمت عکس برای سایت

پیدا کردن بهترین فرمت برای تصاویر

طبق آمار httpArchive، متداول ترین فرمت هایی که برای سایت های موبایلی یا موبایل فرندلی استفاده می شوند، به ترتیب 46% فرمت JPEG، 28% فرمت PNG، 23% فرمت GIF و 1% فرمت SVG است.

استفاده از فرمت نادرست تصویر می تواند اندازه فایل را افزایش داده و زمانی که می خواهیم از تصاویر در مقیاس های مختلف استفاده کنیم، بر کیفیت آنها تاثیر می گذارد.

دو مدل تصویر در وب داریم: raster و vector. تصاویر مدل اول از نقطه ها تشکیل می شوند (مانند یک تصویر دیجیتالی)، در حالی که تصاویر مدل دوم از خطوط و اشکال تشکیل می شود. فرمت های JPEG، PNG و GIF از مدل raster هستند. فرمت SVG مدل vector است. SVG فرمت جدیدتری است که هنوز زیاد از آن استفاده نمی شود، اما Google و Udacity استفاده از آن را برای طراحی ریسپانسیو سایت ها پیشنهاد می کنند.

هرکدام از این فرمت ها مزایا و معایب مخصوص به خودشان را دارند، و هر طراحی هم نظر خاصی دارد و فرمت خاصی را می پسندد. شما باید برای انتخاب فرمت، سیاست های وب سایت خود را بررسی کنید، اما به طور کلی:

  • فرمت JPEG بیشتر برای گذاشتن عکس در وب استفاده می شود.
  • استفاده از فرمت GIF برای گذاشتن انیمیشن، عکس های ساده، آیکون ها و لوگوها مناسب است.
  • فرمت PNG برای عکس های باکیفیت تر، لوگوها، آیکون ها و دیگر تصاویر و عکس هایی که در آنها از افکت استفاده شده است به کار می رود.
  • SVG برای عکس ها، لوگوها و سربرگ صفحات به کار می رود.

جایگزین تصاویر سنتی

صفحات وب پر از تصاویر کوچک هستند، تصاویری مثل آیکون ها و دکمه ها. اگر هرکدام از این تصاویر با فرمت های تصویری خاصی از قبیل GIF/PNG/JPEG ساخته شده باشند، اندازه صفحه افزایش پیدا می کند چرا که برای بارگذاری هرکدام از این تصاویر، نیاز به ارسال درخواست جداگانه ای از جانب مرورگر است، که همین مسئله نیز به افزایش زمان بارگذاری صفحه کمک می کند.

سه روشی که به کمک آنها می توانید اندازه صفحات و تعداد درخواست ها را کاهش دهید، عبارت اند از:

  • فرمت CSS: این فرمت مجموعه ای از عکس های کوچک را به یک فایل CSS واحد تبدیل می کند. توجه داشته باشید که فایل های CSS حجیم که در آن از تصاویر زیاد و با بزرگی استفاده شده باشد، می تواند تاثیر برعکس بر روی سرعت سایت داشته باشد.
  • فونت آیکون ها: به شکل مجموعه ای از آیکون ها است که در قالب یک فایل واحد گنجانیده می شود.
  • اشکال CSS: اشکالی هستند که به جای روش های سنتی، با استفاده از فرمت CSS ساخته می شوند.

Mike D’Agruma به عنوان یک توسعه دهنده وب می گوید:

به منظور کاهش اندازه فایل، من معمولا از مجموعه آیکون های محبوب و بزرگ دوری می کنم و با استفاده از Fontastic فونت های آیکون مورد علاقه خودم را می سازم. این روش از چند جهت بسیار خوب است:

1) از آنجا که من تنها از تعداد کمی آیکون های خاص استفاده می کنم، اندازه فایل نهایی به میزان قابل توجهی کوچکتر خواهد شد.

2) این آیکون ها با فرمت SVG ساخته می شوند، که می توان اطمینان حاصل کرد برای همه دستگاه ها مناسب هستند.

3) این روش بسیار انعطاف پذیر است، چرا که آیکون های فونت کاملا با CSS قابل تغییر هستند.

یک راه دیگر برای آنکه بتوانید فایل های با اندازه مناسب بسازید که برای بارگذاری آنها زمان زیادی نیز صرف نشود، این است که با استفاده از فرمت CSS فرمت های مورد نیاز خود را بسازید. می توانید اکثر اشکال را با این روش ساخته و هر تغییری که خواستید را بر روی آنها اعمال کنید، یا به آنها افکت های مورد نظر خود را بدهید.

 

تکنیک های طراحی برای افزایش سرعت بارگذاری صفحه

بهینه سازی تصاویر,تصاویر رسپانسیو,سئو تصاویر

وقتی تصاویر اضافی را حذف کرده اید و بهینه سازی را انجام داده اید، اما صفحات شما هنوز با سرعت کافی بارگذاری نمی شوند، چه کار باید بکنید؟ تقلب!

Raluca Budiu می گوید اطمینان حاصل کنید که ابتدا موارد ضروری بارگذاری می شوند:

“در زمان لود شدن صفحه، اطمینان حاصل کنید که ابتدا متن بارگذاری می شود. به این ترتیب کاربران می توانند شروع به خواندن محتوا کنند. وقتی تصاویر بارگذاری می شوند، محتوایی که پیش از این بارگذاری شده است را تغییر ندهید. این کار باعث می شود جای آنها در صفحه تغییر کند و گاهی اوقات کاربران بر روی لینک اشتباه کلیک می کنند، چرا که لینک مورد نظر آنها به طور غیرمنتظره ای محو شده است.”

میان زمان بارگذاری مورد انتظار کاربر (perceived load time) و زمان بارگذاری واقعی (actual load time) تفاوت وجود دارد. مهم ترین مسئله برای کاربر این است که محتوایی که می خواهند ببینند، در دسترسشان باشد. کاربران دوست ندارند به یک صفحه خالی زل بزنند و منتظر باشند مرورگر تصاویری را بارگذاری کند که هیچوقت قرار نیست ببینند.

سه تکنیک متداول برای انجام این کار وجود دارد. Robert Gaines، توسعه دهنده وب و اپلیکیشن می گوید:

  1. بارگذاری با تاخیر(Deferred loading): در این مدل بارگذاری، با استفاده از JavaScript، بارگذاری تصاویر و دیگر موارد موجود در صفحه، تا زمانی که محتوای اصلی صفحه بارگذاری نشده است، متوقف می شود. بارگذاری با تاخیر، مدت زمان لازم برای بارگذاری محتوای ثانویه را کاهش می دهد، همچنین نیاز به کوچک کردن تصاویر را نیز کم می کند.
  2. بارگذاری تنبل (Lazy Loading): عناصر صفحه را تنها در زمان نیاز بارگذاری می کند. بنابراین ابتدا محتوای محلی که کاربر مشاهده می کند بارگذاری می شود، بعد همینطور که کاربر به پایین صفحه می آید، محتوای پایین صفحه نیز بارگذاری می شود. این روش بیشتر در گالری تصاویر مثل تصویر بندانگشتی محصولات در سایت های خرده فروشی استفاده می شود. تصاویر بزرگ نیز تنها زمانی بارگذاری می شوند که بر روی آنها کلیک شود.
  3. بارگذاری پله پله تصاویر (Progressive image loading): در این شکل بارگذاری، ابتدا تصاویر با کیفیت کم بارگذاری می شوند و بعد از این که بارگذاری محتوای ثانویه پایان یافت، این تصاویر با تصاویر باکیفیت جایگزین می شوند. بارگذاری پله پله تصاویر عملکرد صفحه را با استفاده از ویژگی های بصری متعادل می کند. بر خلاف بارگذاری با تاخیر، در این نوع بارگذاری کاربران منتظر نمی مانند تا تصاویر بعد از محتوای اولیه بارگذاری شوند و از همان ابتدا تصاویر را می بینند.

ابزارهایی مانند Photoshop امکان ذخیره تدریجی فرمت های JPEG یا PNG را نیز می دهد که در نتیجه به روشی که توضیح داده شد، بارگذاری می شوند.

این مقاله آموزش تصاویر رسپانسیو، برای توسعه دهنده های وب می باشد، اما همه می توانند از آن استفاده کنند. دوستان عزیز، امیر قمصری و تیم نیوسئو همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشد. 

 

منبع : نیوسئو - برترین سایت آموزش سئو ایران

+ نوشته شده توسط Fnazari در یکشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۲ بعد از ظهر، بدون بازدید
کتاب آموزش سئو سایت - امیر قمصری

کتاب آموزش سئو سایت سوالات متداول سئو کتابی فوق العاده مهم برای عموم وب مستر ها (صاحبان سایت ها و وبلاگ ها) می باشد. شما از طریق سئو سایت خود می توانید درآمد خود را حداقل 10 برابر کنید، کاری که نیوسئو برای ده ها شرکت و سایت انجام داده است 

چیزی حدود یک سال است که تصمیم بر آن داشتم تا براساس صدها درخواست ایمیلی و ده ها تماس تلفنی ، کتاب آموزش سئو سایت شامل مقالات تولید شده در سایت نیوسئو در اختیار عموم قرار دهم که به راحتی بتوانند به صورت آفلاین در منزل،مترو،اتوبوس،ماشین،قطار و حتی در میهمانی ها و کتابخانه هایی که دسترسی به اینترنت در آن مقدور نیست ، به بهترین شکل ممکن سئو بیاموزند و از آن در پیشرفت شغل اینترنتی خود بهره ببرند.

به همین سبب در اولین اقدام برای ساخت کتاب آموزش سئو سایت، تصمیم گرفتم بخش بسیار مهم و جذاب سوالات متداول سئو را انتخاب کنم.این کتاب که در اصل به صورت کتاب آموزش سئو pdf تهیه شده است حاصل سال ها تجربه در زمینه آموزش سئو سایت است و در واقع همانطور که می دانید از بهترین روش آموزشی در دنیا که اساتید دانشگاه های ایران هم به شدت بر روی آن اصرار دارند، یعنی پرسش و پاسخ استفاده کرده است.

بی شک این کتاب پاسخ صدها سوال شما در زمینه سئو را به بهترین شکل ممکن داده است و می توانید با مطالعه دقیق آن از خیلی ها در سئو سایت سبقت بگیرید …

این نسخه از کتاب ویرایش اول بوده که انشاالله در ویرایش های بعدی این نسخه، محتوای جدید و متفاوتی هم به آن افزوده خواهد شد.

حجم کتاب 4 مگابایت بوده و 145 صفحه دارد . شما می توانید از اینجا فهرست عناوین کتاب آموزش سئو سایت را مشاهده نمایید.

منبع : نیوسئو - برترین سایت آموزش سئو ایران - امیر قمصری

+ نوشته شده توسط Fnazari در چهارشنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۵ بعد از ظهر، ۲ بازدید ، بدون دیدگاه

افزایش فروش,اینترنت هند,برند سازی

 


سئو چیست ؟ سئو به وب سایت ها کمک می کند تا از طریق کلید واژه ها و به طور متمرکز ترافیک و در واقع مشتری بیشتری برای وبسایت ایجاد شود. معمولا این کار از طریق رتبه بالای وبسایت یا برند در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ، یاهو و… انجام می شود. 

در ذیل تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم سئو سایت را بر روی توسعه کسب و کار بررسی شده است : (این نتایج بر اساس تحقیقاتی در کشور هند یعنی بزرگترین مرکز فناوری اطلاعات جهان، به دست آمده است)

  • موجب افزایش و رشد سریع نفوذ اینترنت می شود

طبق گزارش های اخیردر کتاب آموزش سئو سایت، تا سال 2020 هر سال حداقل 50 میلیون نفر به کاربران اینترنت در هند اضافه می شوند. این رشد دیگر فقط از طریق کاربران اینترنتی در دستکاپ ها ایجاد نمی شود، بلکه کاربران اینترنتی تلفن همراه قسمت اعظم آن را تشکیل خواهند داد. جوانان، جمعیت اصلی به شمار می روند که بیشترین رشد را دارند و از تجربه های جدید استقبال می کنند.

حدود سه چهارم کاربران آنلاین هندی، در گروه سنی 18 تا 35 قرار دارند. این نشان می دهد که در دهه های آتی، آنها مشتریان هدف شما خواهند بود. برای دسترسی به آنها، باید حضور آنلاین پررنگی داشته باشید و مهم نیست که محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید، چیست.

  • به «جذب» مشتریان کمک می کند

در یک تحقیق آنلاین در سطح جهانی مشخص شد که وقتی صحبت از تعداد خریدارانی می شود که بطور آنلاین و از طریق موتور جستجو خرید می کنند، هند رتبه اول را کسب می کند. برخلاف رسانه ها یا رسانه اجتماعی سنتی که در آن باید به مخاطب هدف نزدیک شوید، ماهیت درونی سئو به دنبال مشتریانی می گردد که آنها در اینترنت شما را جستجو می کنند. اگر یک مشتری یک واژه جست و جوی خاص را در موتور جستجو تایپ کند و نام شما را در اولین نتایج ببیند، در واقع به او گفته شده که محصول یا خدمات شما به آنچه که جستجو کرده، بسیار مرتبط است.

  • موجب بازگشت بهتر سرمایه می شود

تبلیغات آنلاین یک صندوق پول است که باید به طور مداوم در آن پول بریزید تا مشتریان را به سمت خود جلب کنید. البته این برای یک استارت آپ ناخن خشک امکان پذیر نیست. تبلیغات شما فقط تا زمانی پخش می شود که شما پول خرج کنید. در مقابل، یک راهبرد سئو، ترافیک طبیعی ایجاد می کند و تا ماه ها پس از استفاده فعالانه، شما از مزایای آن بهره مند خواهید بود. سئو برای پیگیری نتایج از نظر ترافیک، رتبه بندی و مبادلات نیز مفید است. بنابراین، بازگشت سرمایه در سئو بیشتر از بازگشت سرمایه در سایر کانال های بازاریابی دیجیتالی است.

  • برندسازی شما را تقویت می کند

سئو دیگر تنها راهبرد بازاریابی نیست؛ اکنون سئو یک قانون یکپارچه از راهبرد بازاریابی کلی یک شرکت به شمار می رود. وقتی گوگل، وبسایت استارت آپ شما را در بالای نتایج جستجو قرار میدهد، تأثیر خوبی روی مشتریان می گذارد. این امر موجب اعتمادسازی و اعتبار شما در بین مشتریان می شود. هرچه رتبه صفحات و محتوای شما بالاتر باشد، احتمال اینکه مشتریان روی محتوای شما کلیک کنند تا بیشتر درباره برند شما بدانند، بیشتر خواهد بود.

  • تقاضای آفلاین ایجاد میکند

یک نظرسنجی نشان داد که 85 درصد از مصرف کنندگان، از اینترنت برای یافتن کسب و کارهای محلی استفاده می کنند. تصور کنید که شما اخیرا یک بوتیک لباس باز کرده اید. فرض کنید یک صفحه اجتماعی یا یک وبسایت دارید (که اولین گام برای بازاریابی آنلاین شما به شمار می رود!) در این صورت سئو می تواند شما را به مشتریانی که چیزی درباره شما نمی دانند اما محصولات شما برای آنها بسیار مناسب است، وصل کند. اگر شما از سئو استفاده نکنید، مشتریان آنلاین شما را پیدا نخواهند کرد و ترغیب نمی شوند که از فروشگاه شما دیدن کنند. صنعت تجارت الکترونیک هند، روی سئو به عنوان یکی از راهبردهای بازاریابی داخلی بسیار حساب می کند. سیمیلار وب یک شرکت اطلاعات ترافیکی است که اخیرا گزارشی منتشر کرده است. طبق این گزارش مشخص شد که امسال 36 درصد ترافیک از دستکتاپ، مربوط به ترافیک مستقیم فروش اینترنتی در هند بوده است. در حالی که ترافیک جستجوی عادی 30 درصد از بازدیدهای دسکتاپی این صنعت را تشکیل داده است. موفقیت هر راهبرد سئو به نحوه اعمال آن بستگی دارد. سئو سایت به منابعی از لحاظ مالی، وقت و تلاش نیاز دارد؛ بنابراین هر استارت آپی که می خواهد از ان استفاده کند، باید بررسی کند که چه مقدار و به چه طریقی می تواند این منابع را در سئو سرمایه گذاری کند. به طور نمونه، برخی از سئوهای اولیه را می توان از طریق خود کارآفرینان و با یادگیری مراحل اولیه از طریق کارگاه های آموزشی و آموزشهای آنلاین انجام داد. سپس وقتی استارت آپ شما رشد کرد، باید یک راهبرد داشته باشید تا سئو را به عنوان یک روند مداوم و یکپارچه در بازاریابی و برندسازی خود جای دهید. در نهایت، مقدار سرمایه ای که می خواهد در سئو سرمایه گذاری کنید، فقط به بودجه شما محدود می شود و باید این موضوع را در نظر داشته باشید.

 

منبع : نیوسئو

+ نوشته شده توسط Fnazari در شنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۴:۰۰ بعد از ظهر، ۲ بازدید ، بدون دیدگاه