تبلیغات
لینک داخلی، لینکی است که یکی از صفحات وب سایت تان را به صفحه ای دیگر از وب سایت تان متصل می کند.

مقالات جدید را بوسیله ی لینک سازی داخلی قدرت ببخشید

بوسیله ی لینک سازی داخلی می توانید جایگاه یک صفحه از سایتتان را در نتایج جستجو بهبود ببخشید،این روش بهترین و ایمن ترین راه برای بهبود یک صفحه در نتایج جستجو است. نیوسئو به شما لینک سازی داخلی و اصول اولیه آنرا آموزش میدهد.

بیشتر سایت های اینترنتی با توجه به سختی کلمات کلیدی و همچنین رقابتی بودن آن، نیازی به لینک سازی داخلی ندارند و می توانند با رعایت سئو تکنیکال بصورت استاندارد، تولید محتوای منحصربفرد و مخصوصا توجه دو چندان به لینک سازی داخلی جایگاه خوبی را در نتایج جستجو بدست آورند.

لینک ها به ربات های گوگل در تشخیص اهمیت و اعتبار صفحات و همچنین ارتباط موضوعی که بین صفحات و مقالات هست کمک می کنند.

هنگامی که ربات های گوکل وارد یک صفحه از سایت می شوند تمام لینک هایی که در صفحه ی مورد نظر قرار دارند را بررسی می کنند و نسیت به کلماتی که انکرتکست شده اند به آنها اعتبار می بخشند.

در بیشتر اوقات با لینک دادن مقالات جدید به مقالات قدیمی درصدد آن هستیم که کمک جایگاه مقالات قدیمی به رشد جایگاه مقالات جدید کمک کنیم.

چه لینک هایی مقالات جدید دریافت می کنند؟

وقتی یک پست جدید منتشر می شود می توان گفت عملا بخش عظیمی از فرآیند لینک سازی داخلی انجام شده است.

در ذیل مهمترین بخش هایی که مقالات جدید نمایش داده می شوند و لینک سازی داخلی اتفاق می افتد گفته شده است:

1-صفحه ی اصلی وبسایت

مهمترین و ارزشمندترین صفحه از نظر اعتبار برای لینک سازی داخلی در هر سایتی معمولا صفحه اصلی است. در سایت ها قسمتی برای انتشار مقالات جدید در صفحه ی اصلی وجود دارد که به محض انتشار، یک لینک داخلی از این صفحه دریافت می کند .

2-صفحات دسته بندی یا برچسب ها                                                                 

هر محتوای جدیدی که منتشر می شود در دسته و برچسب مختلفی قرار می گیرد .چون این صفحات دارای لینک سازی داخلی و خارجی هستند از ارزش بالایی برخوردار هستند که در ایندکس شدن و اعتبار مقالات جدید دارای اهمیت هستند.

3- نمایش دادن مقالات مرتبط در صفحه سایر مقالات

در بسیاری از سایت ها مانند نیوسئو بخشی برای نمایش مقالات مرتبط در نظر گرفته شده است. در برخی سایت ها این بخش آخرین مقالات سایت که منتشر شده است و در تعداد دیگر آخرین مقالات همان دسته بندی نشان داده میشود.

عملا با انتشار یک محتوای تازه ممکن است تعداد زیادی لینک از سایر صفحات سایت برای آن ایجاد می شود.

جمع بندی

در کل می توان گفت لینک سازی داخلی در قسمت هایی که ثابت هست تاثیر و ارزش بیشتری دارد.  ولی وقتی که زمان بیشتری از انتشار مقاله میگذره اثربخشی آن کمتر می شود. ولی لینک هایی داخل محتوا قرار می گیرد ارزشش بعد از گذشت زمان کم نمیشود

وقتی محتوای جدیدی منتشر می شود بهترین راه حل شناسایی مقالات و صفحات مرتبط برا ی لینک سازی داخلی است

پیشنهاد نیوسئو و امیر قمصری به شما این است که برای پیدا کردن بهترین صفحات، کافیست آدرس سایت خود را با عملگر :site در گوگل جستجو کرده و عبارت کلیدی مقاله جدید را در ادامه آن قرار دهید.

+ نوشته شده توسط Fnazari در شنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۴:۱۸ بعد از ظهر، ۸ بازدید ، بدون دیدگاه
هیچ نظری برای این نوشته وجود ندارد، شما اولین نظر را بنویسید ...
 captcha